Natten till igår vart det rekord lite sömn...

Natten till igår vart det rekord lite sömn, max en timme. När den tokförkylda tösen gått halvslumrade ja till 11. Kl12 var ja på jobbet hemma 18, hämtade tösen 19. Hon somnade efter 21 o jag dansade zumba. Lyckades släcka lampan innan 2330 för jag var trött, tror ni ja lyckades somna? Njaaa tror inte det iaf, någon slags halvslummer för att vakna till helt vid 0225 för då vaknade tösen! O så började försöka somna om karusellen. Kl 6 ringde klockan. Tösen går 715 o jag jobbar 8-15 idag o sen 2,5 h på torsdag o sedan låååång ledig till tisdag lunch :)) föööörsöker verkligen vända på dygnet o få till mina rutiner men det är inte det lättaste. Nu väntar även 4 jobbhelger vilket vart en suprise då ja egentligen bara jobbar vartredje, men pengarna gillas (om det blir några skattjävel\%=£$~}%'vx) australien hägrar! Aja nu har ja spytt ur mej lite...behövde visst det :) hanna vs sömn 32-240. Jag ska lära mej och sova (stänga av hjärnanknapp tack)


Kommentarer
Postat av: Hanna Runesdotter - mamma till Thristan och Thexas

Usch ja, det där med sömn. :S Här har vi varit vakna i tre nätter nu. Suck.



Vi tänkte nog böja på HG, Emil var där klockan 5 (!) imorse för att testa, får se vad han säger sen när han kommer hem. Tränar du nånstans? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback