TGIF

fast jag har varit sjuk o ledig denna vecka o bara har jobbat en natt (sen vart tösens mamma sjuk=ledig hanna) så e det lika skönt med fredag :) jobbar igen söndag natt o tis-fre morgon tror ja.. :) Sen e det faktiskt kryssning på riktigt!

Idag kommer Bella bus hem o vi ska styra, som vanligt vet jag inte hur det kommer sluta, men det e rätt kul det med ;) Nu ska jag promenera en sväng i lung takt då snorigheten inte vill ge med sig =/ sen sola o en sväng till glasbanken, en fredag vid löning, smart hanna, skynda dit innan 16 iaf det vill ja lova!

Tror du vi kan ropa efter nån av förstånd
Som kan se vad vi gör och förstå vad vi menar
Jag tror du söker efter mer än du ser
Men jag ser att du ler och jag tror att du tvivlar.....


sen kanske man far till linköping till imorgon o platå, rockar loss med dom bästa tjejorna :)


annars, ja jag har väl insett både det ena och det andra efter förra helgen...mkt finns kvar i huvudet o hjärtat, som kroppen bearbetar illa...men har iaf pratat ur mig med finaste empan o att jag e medveten om vad som spökar det e bra...bara jobba på viss bitar av mej själv. Jag duger. Trots efter att hjärtat rivits ut o krossats, fast det värsta e nog att det utnyttjats. O jag lät det ske.... It will never be the same again. O att känna nått e väl bättre än att inte, vilket var det värsta i början. Hata, ne det kan jag inte, det tar för mkt energi. det jag vet kan iof vara det som tär mej, men jag kommer inte plocka fram sanningen. Bara inse fakta. Jag e tydligen värd så mkt mer.

 det godaste vinet o roligaste kvällarna :)

satan i gatan.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback