oordning både här o där

hemmet hjärnan kroppen livet. Är det så det ska vara? När ska saker o ting falla på plats?
Jag önskar jag vore bättre på att gråta, vetta hunnan om det skulle hjälpa men det ligger på lut hela tiden men rinner över neeee det gör det fan inte. Drömmer hemska saker o vaknar upp i panik o tror att allt skett som jag drömt om, oftast har jag tur o det inte är så men vissa saker är brutala sanningar.
Det här med att bearbeta händelser när man sover är inte min grej, snittat 4h om natten huuuur länge som helst. Idag dock kom jag inte ens ur sängen innan 13 o känner att jag kunde legat där hela dagen...men men jobbet kallar vid 17 så det e inte mkt annat än att ta tag i sig.

Jag kan bara säga att när allt e på topp lever jag till 100 o allt e precis som jag vill ha det,men jag förmodar att innerst inne är det inte som det borde, även om dom underbara stunderna överväger dom dåliga. Men man måste läka inifrån o ut va? går inte att laga ett hål här o ett där, det håller inte.

Det jag vill ha det kan jag inte få, o det jag kan få vill jag inte ha. Varför jagar jag alltid det omöjliga då det inte i slutändan gör mej lycklig, bara ännu mera frustrerad.
 Dont hate the player hate the game. Guees what, stop playing then.

Timeout.



Kommentarer
Postat av: Jessi

du är gaalen kvinna! =D 3000! haha! tänk om man hade dom pengarna att spendera, då skulle jag inte göra annat ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback