Helgen

I fredags var det jag o maija som myste, lördag fm åkte jag hanna  thristan o maija till busfabriken o öste i 3h! helt slut efter det vill ja lova! Träningsvärk spådde jag men jisses mitt höger ben som kompenserar det vänstra ( som jag pajade knät på) är heeeelt ihjäl! haha, kul att kunna leka sig till träningsvärk! =D

Sen hade jag o Runesdotter bestämt att vi skulle dricka vin o umgås, mkt vin vart det som sedan byttes ut mod div drinkar på festen vi hamnade på. Vi hade en dunder kväll o natten avslutades med att dansa sig trött på statt =)

Idag har jag suttit vid datorn o spelat bort hela dagen, eller ja tills jag började jobba o sen har det kokas soppa, korv o rotfruktsoppa =) sen var vi hos mormor o lämnade den som vart kvar o sen till strångsjö för att söva tösen, o nu e jag hemma igen.
Jobbar alla dagar utom torsdag denna kommande vecka.

hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback