Godmorgon måndag! Eller snarare lunch :) d...

img_8781 (MMS)

Godmorgon måndag! Eller snarare lunch :) dock varit vaken sen innan åtta men tösen har legat i sängen o spelat sitt nintendo ds sen dess så det betyder att jag kunnat slumra om lite, läst o spelat wordfeud :) hon fick spelet i fredags så jag o hennes mamma kom överens om att hon nu första dagarna får spela av sig lite :) har jobbat från i fredags kväll till idag kl 14 o vi har haft en ovanligt snabb helg, men det e väl för att vi haft mkt att göra :)  Längtar galet till fredag l ladies night :)) o efter det är det ju 1 månad till London resan o efter den 20 dagar kvar till åre o ett nyårsfirande med några av dom bästaste :) sen efter det hoppas jag kunna ta en, två helst 3 veckor i solen också! Jejj!! Nehe pannkaksfrukosten vart pannkakslunch men vad gör väl det :)  har även inhandlat mina första julklappar, vilket måste vara rekord för mig, e ofta en sista minuten shoppare ;) Neee nu ska jag kliva upp iaf! Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback