sitter vid datorn

vilket annars aldrig händer =)

landade i vardagen o utan alla dess onda tankar o hemska krockar som brukar bli! har en fullpackade jobbvecka o underbara helgplaner, maijas mamma tog ledigt på lördagen så det ger mig utrymme för bus =P

Som ni säkert sett på alla mmsbloggningar har jag haft en toppen helg med några av dom bästaste. Empan o dave översaskade mej o plocka bilen full med sköningar från sthlm o som vanligt fick vi till en dunder kvaäll/natt ihop! o min fest i fredags ja jisses, den slår en jävla massa, massa folk mest killar o så några flickor, vi fick det att funka, gött det iaf! Som empan sa det var en av dom få kvällarna vi önskade att allt var öppet till 5 för den natten kunde vi ha orkat hur länge som helst =)

Lördagen var jag hos alexadra o jejmys, pratade minnen, skrattade o fick en helt okey utekväll, trots att jag skulle upp o jobba, det där med att inte vara lite onykter som alla andra e rätt kul ändå o funkade faktiskt =)

Nu kommer Madde bus snart o vi ska ut o gå i solen <3

hoppas ni har det lika dunder som jag! o jag känner vinden vända, hoppas på att jobbfronten fixar sig med, ev 2 nya barn till nattis på g =D lycklig kvinna e jag!!!!

hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback