Ja jisses, öppet förhållande? Hon knullar ...

Ja jisses, öppet förhållande? Hon knullar lite där o han lite där, varandra ibland, ihop kanske, hatar, hur länge kan folk stå ut? Lika barn leka bäst, neee du. Inte falla i fällan, tänker skapa egen, min grop börjar bli djup igen, fööör djup. Gräver ihop den hemma, hemma där helheten omsluter mig i takt med värmen. Skit ska skit ha så behåll det tack. Oki bara så ni vet min kommande resa skall ej skrivas på facebook om då oönskade personer icke ska veta. O just läsar antalet e mkt högre än 3 mer än 30 o 3 kommentarer? Jag bad om 10 o ni som inte kommenterat, kom på nått dom andra INTE skrivit.


Kommentarer
Postat av: angelica

Hej vilken fin blogg du har! skulle vara supergulligt av dig om du la en röst på mitt bidrag här http://visadintalang.se/ett-fotobidrag-av-angelica som tack för ditt röstande kan du få en länkning senare i min blogg. :) Kram!

2011-05-05 @ 13:31:04
URL: http://angelicaelineahoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback