när jag ibland inte orkar berätta om min dag:

gör vi en lista så behöver jag bara tänka på svaren, o min dag blir ganska klar än då.. :)

 Dagens humör: Nöjd

 Dagens mående:Bättre
 
 Dagens borde: Vända dyngnet
 
 Dagens frisyr: bob

 Dagens klädsel: Leggings o tunika, (vita VÅRskor o VÅRjackan min älskade skinjacka, finns det nått som luktar bättre än en äkta skinjacka? )

 Dagens planer: Inga kvar, men har varit till tropicariumet :) 

 Dagens vill ha: om jag ändå kunde skriva det...

 Dagens längtan: Inget jobbandes på kvällen

 Dagens fundering: Hur dum i huvet får vissa bli innan någon gör nått åt det? 

 Dagens beroende: ..... hihi .....

 Dagens tråkigaste: har lite jobbahelg ångest denna helg

 Dagens tidning: Veckans nu

 Dagens låt: Tonight


youcanthandleme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback