Mina damer o herrar

nu får vi se om jag orkar komma igång med några uppdateringar om veckan som gått, tror dock jag sparar dom till ikväll när jag har mer tid över!

har mått rätt pyton o kännt mig låg lägre lägst (?) o vissa saker har gjort ont både i hjärta o själ o så klart denna hemska operation som inte gjort någonting bättre utan snarare tvärtom, hoppas verkligen att jag kan hoppa av kuren av tusen milljoner tabletter snart, bara väntar på att magen ska kollapsa också...men då flytande föda endast varit möjlig så har det blivit "bra för magen produkter" som proviva tex. Så det skulle vara rätt skönt att slippa det också! men kur nr 2 på antibiotika insatt på kort tid, jippie! sen ska det väl vara fan om denna kärring inte håller sig på föttern.. =D

funderar på om jag ska chokera er med bilder genom min svullna resa...men jag e så ful så jag vet inte om jag vill utsetta mig själv för det ;) aja någon kommer dte så ni kan lida lite med mig ;)

Idag ska det jobbas i strångsjö, har lite oro över detta men men,,, kanske bara sjunker genom jorden om det blir pinsamt ;)




Dont hate the player, hate the game.
omdetgick

 som sagt mått rätt pyton ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback