Många ord i mig

o få som kommer ur mig. Men tömde ur mig en massa hos modin <3 energidelare, behövligt o fick mig att må bättre.

  

Men så sätter jag mig här för att lyckas i skrift få ur frustration o tankar o bara kräkas över allt o inget, o det säger TILT. Mest för att om jag ska kräkas ur mig en massa skit behöver jag använda namn o använder jag namn brakar helvetet loss, inte mitt bekymer iof för detta är min blogg, mina tankar, mina känslor. men ibland får man väl välja sina duster o väljer nu att bara skriva detta:

Jag mår sjukt bra i vissa sammanhang o på vissa vis, på andra sätt e det kaos, o andra delar glider bara med men när detta krockar, hamnar jag lägre än lägst trots MASSA positivt som borde väga över, så gör det inte det...är det alltid så att det negativa väger mer än det positiva hur man än försöker? iaf verkar det så, ofta kan man sortera o ignorera,visst.

   helgen som var. Kommer mera bilder en annan gång, liten egoboost så här när man e sjuk o ser ut som en påske skit e ju inte fel.

GodNatt sov sött, jag ska vila mig i form :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Fin frisyr du har! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback