Jag e så duktig

på att slarva bort saker o ting! trött jag blir!


Igår hade jag en helhärlig efm, båda barnen på plats o massa mys! =D hoppas på fler ggr, detta var det ultimata sättet att jobba på, fler barn till mig tack =) Lillgrabben fällde inte en tår när pappa gick o satt sedan typ 2 timmar i köksoffan o spana ut genom fönstret o lekte med bilar! Vi bakade o donade o han följde mej som en svans o sjöng mamma mamma ( från sången kalle anka satt på en planka, ropade såååå hääär, mamma mamma, se så stor jag är!    tror iaf att dte var den han menade o så lilla snigel ;) ) sen gömde han bilar i baslådan o skrattade o klappade händerna när han gjort ett fint bil tåg =D myspropp =) 

När tösen kom var han först lite blyg men sen försvann dom o lekte på rummet medans jag lagade maten, sen var dte inte mej han följde som en svans, han kramades o hade sig med tösen, helnöjda barn över att ha en kompis, tösen avslutade imorse med att säga at hon saknade sin förra nattmamma men att det var bättre hos mig eftersom hon hade lillgrabben här :) dock efterlyste hon en nattpappa ;) haha dags för mig att skaffa pojkvän tydligen ;)

Funderar på om jag ska skaffa en blogg till, fast bara om jobbet, barn säger o gör så mkt roligt o det kan vara kul att få ner dte innan man glömmer bort det, o lägga ut lite bilder o så.... här vill jag inte mixa namn, bilder med mina privata bekymer, festande osv, men berättar gärna hur jobbet varit.... får se hur jag gör. Måste ju ha tillstånd från föräldrarna för att lägga upp sånt :) rätt ska vara rätt.


Nehe om jag ska ta o leta fram mina papper jag slarvat bort o sedan gå en promenad :)

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback