fan alltså om jag

inte kan börja träna snart! håller på att gå ihjäl o alla dum dumma tankar hoppar över mig när jag känner att jag förlorat allt jag byggt upp innan jag vart tok sjuk...förhoppningsvis tar det kortare tid att bygga upp det nu än förra gången o att jag inte behöver börja helt från start =(

Idag (fast just nu imorgon då detta är ett tidsinställt inlägg) onsdag e jag ledig heeela dagen o det ska bli gym simma sola och kanske  promenera däremellan med bästaste jull, hon vet inte om alla dessa planer än förutom promenad o solningen =D rätt glad över att hon e på hemmaplan o ledig ett tag innan nya jobbet så vi får ta igen en massa tid!! 
mina andra flesta vänner är upptagna med jobb barn respektive o dyl, o vi har som vanligt svårt att dejta varandra men riktiga vänner finns alltid i hjärtat oavsett hur lång tid det går mellan gångerna man ses eller hörs  <3

Men för att återgå till min kropp så e det ju bara att jobba på o försöka få in rutiner oavsett hur lite eller hur mycket jag jobbar, kombinera mat träning o 245 timmar jobb e inte lätt, men jag får försöka ta en sak åt gången =) tid är det enda man inte får tillbaka så får ta tillvara på det.

Godmorgon på er kära läsare, detta publicerars medan jag försöker få upp tösen, hoppas det går bättre idag än igår. Kära onsdag o början på första vår(?) månaden låt min dag fyllas med toppen saker =)

 all my love from the bottom of my heart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback