Do it ;)

Jag hittade den här listan hos Cosmo! För fler listor besök cosmopolitan.se!

Nämn något som gjorde dig glad igår: spontan "jag ska försöka äta kebab"-kväll.

Vad gjorde du kl 08 imorse: muttrade över att sömnen inte ville som jag.

Vad gjorde du för 15 min sedan:läste genom alla bloggar jag har som favoriter.

Det sista du sa högt: aj, eller oj möjligtvis ;)

Det senaste någon sa till dig: Sover du?

Vad har du druckit idag: 2 dl vatten

Vad var det senaste du åt: 1 dl blåbärsyoghurt mitt i natten :)

Vad var det senaste du köpte: Kebabsallad

Vad är det för färg på din ytterdörr: brun.

Vad är det för väder hos dig nu: sol o blåst,vårkänsla!

Godaste glassmaken: Päron...eller neee choklad!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Sover du tungt: Nej

Drömmer du mardrömmar: Oooo jaaa

Trivs du med ditt jobb: Mycket

Favoritklädsel: Nakenfis ;) fast det beror ju på helt vad jag ska göra, jag e ju inte naken på stan direkt, så generellt jeans o thsirt

Favoritlåt just nu: oj svårt!

Vad ser du om du tittar till höger: kudde,kanten av soffan, en kartong o en påse med återvinnings tjaffs. haha o min svullna kind =D neee så illa e det inte längre ;)

Vad gör dig glad just nu: han, hon, den, det o solen!

Vad ska du göra härnäst: inmundiga frukost

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: trött på mycket

Favoritgodis: dumle go nuts o salta alhgrens bilar

Kläder just nu: morgonrocken

Sommarplaner:? Leva, njuta o resa!

Hur många kuddar sover du med:

Spelar du något instrument: Nej

Morgon eller nattmänniska: Både och!

Vad är viktigast för dig: Mamma & Kristoffer + (släkten) + (mina vänner)

Är du kittlig: På ett ända ställe o det e typ bara R som vet var :)

Snarkar du: tydligen (bullshit ;) )

Stjärntecken: Våg

Äckligaste insekten: Allt med för många ben

Längtar du mest efter just nu: Att vara frisk!



 rastlös hanna, vad ska hon hitta på med barret?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback