Idag har jag varit hela dagen hos sandra o...

Idag har jag varit hela dagen hos sandra o theo där även sivan var. Sol sol sol o bad i den 29 grader sköna poolen! Är grymt trötti knät efter all gympa jag gjorde men hoppas det hjälper iaf :) god mat o massa bubbel, passade på att sola topless för att få bort lite ränder som jag får direkt av solen! Mer solning imorgon men då blir det nog stranden så man kan spana in folk också ;) nu på kvällen kom tjejorna över, bjöd på bulgursallad med div ostar, skinka o tonfisk till, uppskattat o alldeles lagom i värmen :) ett par glas gott slank ner också! O massa prat. Så himla skönt o ha dessa vänner, ärliga äkta underbara tjejor, det finns ett par till som räknas in närmast hjärtat <3 Så sjukt mkt lyckligare med sol :) så lite som gör så mkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback