Är ännu engång ledig, tills på söndag kväl...

img_0256 (MMS)

Är ännu engång ledig, tills på söndag kväll! Gillas skarpt! Det ska njutas o livskvaliten e på topp trots pajjat knä! Är inne i en topp igen, är omgiven av människor som e stört sköna, roliga och framför allt, törs jag lita på andra igen, släppa garden o fylla mitt hjärta med sånt som är värt. Älska igen. Framför allt min familj, vi är starka, tillsammans! O vi håller ihop. Mina 4 närmaste tjejer, som alla ger o tar på olika sätt men på lika villkor, inga energi tjuvar. SJJE <3 o mina guldklimpar som man inte ser lika ofta men som man vet finns där. O mina (jobb) barn, så mkt glädje o kramar o en stor tös som hjälper mig o tar hand om mig. Älskade mamma, det finns ingen som hon! Om jag ändå kunde ge lika mkt tillbaka!! <3


Kommentarer
Postat av: Jess

love u!

2011-06-10 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback