längtan

den drar mej ner i ett svart hål igen. det finns så mkt jag önskar att jag hade nu o önskan om att vara i ett annat ställe i livet. Det var länge sen jag kände mej ledsen över den här detaljen.

Men det e så tomt, så tråkigt o framför allt känns det som man ställer massa dumma krav på andra människor. o jag hatar att känna mej påträngande eller känna mig utanför, jag e inte den som vill vara en i mängden åååhnej, men det där 5 hjulet undervagnen grejen känns mer än ofta påtaglig.

Mäklaren har inte hört av sig, suck. inte för att jag tror ja får just det huset för den pengen men man kan ju iaf höra av sej o säga nej så jag vet.


o jag har hittat en valp jag vill ha NU! jisses hur ska jag göra???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback