jag vet seriöst

inte vart jag ska börja eller vad jag vill/bör berätta.....
Jag lever för underbara helger med underbara vänner med underbart tokiga upptåg.

Det är allt eller inget o nya vänner blandas med gamla o tillsammans skapar vi oförglömliga minnen.

Min kära granne o vapendragare bella, ja jag undrar om det e farligt att släppa lös oss ;D jag har skrattat mej sönder o samman i lördags morse, haha sjukt kul grejer händer.

Förra veckan med empan var grym, allt från miljonärer till spontan fyllor ggr2 med bästase madde o fina Alexandra till snorungar som inte vet hur man uppför sig till mys i bvik.

Det ena efter det andra avlöser jobbiga jobbveckor som bara verkar gå i ett, skönt med en 40 timmars dag vecka vill ja lova. Hoppas på sol så man kan tillbringa fina kvällar med fina människor o bara njuta lite extra.

Imorgon e dte jag som provar gymmet för första gången sen knät pajjade, klarar jag av galna utekvällar, sex o jobb så borde gymmet funka, målet e 20 min kondition o ett arm axel o mag pass. Håll tummarna.

Älskade vänner som jag inte sett på länge, vart tar tiden vägen? Tur att dom flesta finns där i vått o torrt oavsett hur ofta vi ses, o ni som inte gör det, kanske dags att vi kallar varandra bekanta snarare än vänner, snart e dte inte mer värt.

8-16,30
8-16,30
10-18
7,30-16
6-14
LEDIG helg.

16-21,30
LEDIG vecka (ev)

19-07
19-07
LEDIG 9 dagar
UTOMLANDS!

U only live once and thats now.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback