hörre ni

för första gången på evigheter sitter jag vid datorn o skriver ett inlägg :)
Vet dock inte vad jag ska uppdatera er om, mina mms bloggningar beskriver väl det mesta :)

Börjar jobba 4 veckor dag pluss natt o kväll imorgon, vilket känns rätt trist då sovande natten e det bästa jobbet man kan ha på sommaren =) men men pengar vill man ju ha så det e bara o bita ihop o hoppas på lite sämre väder ( förlåt) men iof e det rätt gött o jobba ute med barnen om det e fint väder. Första veckan jobbar jag 10-18,6-14.10-18,6-14 o fredag 10-18 19-14 söndag från 17 till måndag kl 14, jagvet vad jag gör ;) däremellan har jag klämmt in sandras o johan CARLSSONS bröllopsfest =D
Som ni säkert vet har ju min allra äldsta o bästaste vän gift sig igår =) så vackert, jag grät så klart som en tok, hade tänkt o hitta en fin dikt o fixa ett litet tal till lördag, men kommer nog inte palla att göra det :) så lämnar väl över det som en gåva =) Jag e blödig :)

Till hösten börjar jag jobba dag igen, i en vikarie pool, mindre kul men man måste ju ha fast inkomst.... hoppas jag kan kombinera det med natten om jag får några barn kvar...

annars, ja ni... mkt tankar o mkt funderingar.... saknar längtar hoppas o önskar, lever mitt liv rätt fullt ut, men saknar en pusselbit en motpol till min magnet...men jag letar väl inte galet mkt, det säger väl klick o crash boooom, man vet när det är rätt, så e det bara.

 är det nåt mer mitt hjärta , längtar efter e det en sådan härn en ny fyrbent kärlek...

 o faktisk efter att få stöka med sådant här, ska nog lägga ett bud imorgon så håll tummarna för att jag får mej mitt hus jag vill ha =)

 älskade, mitt allt, jag vaknar fortfarande o funderar på om det e dags för morgonpromenaden o morgonmufflet i sängen <3 jag är inte hel utan dig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback