29,5 h jobb nu

Efm, sovande natt, dag o kväll :) sen har jag lite tid över... Eller neee jobbar 6-22 på torsdag, dock med en liten pause :) sen e det bara dag på fredag o ledig helg :) Morgonen idag började hel tokigt, trött tös som bara trilskade borsta tänderna... Tjaaaa hon lyckades dumpa eltandborsten i toan! Jag plockar upp den o slår näsan i handfatet! En applåd till mig, jag svor inte ens, men sket i att ta tag i dagen o gick o la mig istället! Nu har jag ätit frukost o laddat tvättmaskinen, borde verkligen träna!! O diska. Så då gör jag väl det då!

Kommentarer
Postat av: natalie

Hej och vilken fin blogg =)

Kika gärna in i min om du har lust,

kanske svara på "dagens fråga"? :)

Ha det underbart / Natalie

Postat av: Sparkonstnärerna

Snygg header du har! Kolla gärna in vår blogg, Maria Montazami har skrivit till oss :D

2011-01-18 @ 12:10:51
URL: http://sparamera.blogg.se/
Postat av: TC

Hoppas du får en fin dag =)

2011-01-18 @ 12:25:23
URL: http://theresreiman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback