Vad vill jag bli när jag blir stor

Och när fan blir man stor? O jag har som ni säkert märker en hjärna som snurrar skuttar o skvalper omkring just nu. Vette fan om jag ens önskar svar på alla frågor o funderingar men ventilera e skönt! Livet är bra förvirrande, oavsett vart o i vilket skede man befinner sig i. Det jag vill nu ville jag inte för ett år sen o idag har jag insett att det jag TRODDE jag ville då inte heller var rätt. Så vad är rätt? Dock ganska skönt att göra massa "fel" på vägen. Just nu vill jag bara sticka försvinna lägga benen på ryggen, låtsas att jag hade pengar till att bara resa. Det spritter i mig jag vill IVÄG! Jag harar att vi svenskar e så jävla svenska, lite spontanitet o kärlek till andra, inte bara leva livet i sin box. Okey Hanna Karolina Konttori, vi börjar så här: älska dig själv o dom som förtjänar det, våga göra osvenska saker och lev livet medans du orkar, jobba massor, spara dina drömmar o förverkliga dom när tiden e den rätta. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback