245 h på 28 dagar =

8,7h om dagen, spännande, skönt att lönen rullar in :) funderar starkt på en resa iaf, tösen e lång ledig i 3 veckor för hon ska på semester... Men just bil frågan måste lösas... Håller visst på att tappa tanken bla :P aja bekymer nr 2 är min huvudvärk som trots dag 7 med antibiotika håller på att få mig att fundera på om jag faktiskt kommer att få sprängda bihåler. På tisdag ska jag iaf pyssla om mig själv, beställt tid för att fixa ögonbrynen, thai massage mm, som det behövs! Längtar till nästa helg då kryssning med bla sandra o hanna står på schemat :) o cirkusen e som vanligt igång, suck o stön. My turn to play the game, adjöken. O just så irreterande blogg jag läser o kan just inte sluta heller, haha. Lifes a bitch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback