Jobbar 3 h till

sen laddar vi om för fest istället woohhhoo =D bära eller stjälpa, kommer jag skapa skandal eller kommer allt fungera bra o falla på plats?
Hur som ska jag vara med 2 av dom bästaste tjejorna man kan <3 ihop med nya o gamla bekanta hemma hos Peter.

  Hihi en bild från våran studentskiva =)



Och vet ni, HANNA KAN! har tapetserat sovrummet, med vissa skavanker dock men så stolt eftersom jag gjort det själv, jag kan serru, har haft tid att se o lära ;)

  ojdå, ja men ni ser ju iaf, dessa röda vallmo klistermärken i hallen =) sen när resten e klart o möblerat kommer mera bilder =)

Nu lagar jag mat åt bror o han ska sätta upp tre hyllplan o en spegel tror jag, sen e jag nöjd resten fixar jag själv ;) Som jag gör!  Vardagsrummet blir vitt med svarta blomtapeten också fast några små snuttar på väggen där jag har alla fönster. Blir nog topp!

Wiie wiii waaaaa ;D

 snart e jag på rätt köl =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback