Hej på er! Sovit ännu en natt toppen bra, ...

Hej på er! Sovit ännu en natt toppen bra, var så slut att jag somnade med boken i näven, telen brevid o lampan tänd! Mitt godnatt samtal uteblev, vi slockna båda två :) vaknade kl 8 o var pigg läste o myste kvar i sängen. Frukost på trappen, kiwi mjölk o flingor o en kopp morgon välling ;) sen vart det lite hurtning med jullan o jag vart sur för att jag inte kom upp i en mil så jag gick lite till o så slutade det på 1,1 o ca 700 kcal förbrännda. Nu lunch hos morbror micke o sen träffa madde <3 tagit fram grillen o lax ska packas in i folie paket så e middag kirrad! Namnam! Imorgon e det onsdag o det blir helt klart grill o öl i solen om det håller i sig! Torsdag safiren? Fredag grill o mys hos mig ( jobb också fram till 1630) lördag-mån jobb. Full fart. På fredag e det 3 (!!!!) år sedan pappa dog! Jisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback