Den där Julia, hon o jag, det skulle ju ku...

Den där Julia, hon o jag, det skulle ju kunna gå riktigt tokigt en vacker dag! Men va roligt vi har o vi skulle nog kunna garva ihjäl oss när vi är med varandra. Allt från spännande disskutioner med klockrena repliker o innehåll, till dom mest underligga felsägningar där ord o bokstäver byter eller är helt på fel plats, till tokiga insidenter som vi krånglar oss ur. Gårdagen var inget undantag, vi började med att upphöja oss till gud-god-good, sedan frågar jag julia svänga eller rakt fram, hon svarar rakt till höger =) vi blir inlåsta i ett parkeringshus men det kommer en riddare i en svart audi o räddar oss (snygg satan var han också) på hemvägen kör jag över inte på en igelkott men stackarn kan ha dött av chock ändå.... Inget av detta e speciellt roligt för er men jag fnittrar ända in i hjärtat av våra tokigheter. O det bästa är, jag har fler vänner som e precis lika underbara, o vi är alla olika på dom bästaste sätten. Lite bättre än alla andra, du kan va ;) lyckligt! O bara så ni vet, nu e resan bokad o klar, älskade finland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback