så det kan gå

skulle inte köpa nått på stan, men vart liiite iaf men bara sånt jag behövde...hm... :)

köpt mig iaf för ett present kort en klädhängare till hallen o skruvade upp den alldels snet o vint själv ;) så hur länge tror ni den håller uppe? =) känd för att ha trasiga toalett dörrar o dåliga klädhängare i mina hem =)

Röd lilja
fick även med min min favorit författers nya bok, som jag väntat på den ssta delen =)
även en ny hårfärg o en deo sen var dte slut shoppat. hann även med att skriva mormors röningar o en god pasta sallad hemma hos sivan.

nu ska jag lägga mig o försvinna i drömmarnas värld med min bok.



vet inte hur många gånger jag tittat på telen idag o hur många gånger jag börjat skriva ett sms för att sedan låta bli..... suck. men dte går över...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback