så härligt så

massagen var underbar som alltid, ska snart boka in en ny tid...detta e mitt nya vardagslyx som jag ska se till att komma iväg på iaf 2 ggr i månaden!


JAG BEHÖVER EN KARL! saker ska upp på o i.... ;) HJÄLP HJÄLP o lite mys i höstrusket skulle ju inte skada heller.


betalat räkningar o e ganska lycklig över att kunna beta av massa skulder o ändå ha pengar över =)

men går väl åt lite i helgen, jag tänker då INTE vara snål =D jejj längtar galet efter mina tjejor till skogs sa vi ? ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna Runesdotter

Massage är du värd raring! Jag ringde vårdcentralen idag, men dit fick jag minsann inte komma. "du får nog feber igen om du bär på något som inte går över." Pyttsan. PPUSS!

Postat av: AMANDA FALK

vilken fin bild den översta var :D fin på er båda!

Hoppas du fått en bra start på helgen, goood natt!

2010-10-30 @ 03:05:30
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback