huuuuu

ni som känner mig vet ju hur mycket jag hatar blåst, o eftersom halva natten har bestått av detta hemska fenomen har jag inte sovit speciellt bra. o till råga på allt har jag ju en trasig balkongdörr, så när det började bli kallt o lät konstigt, trodde först i min vilda fantasi att någon faktiskt klättrat upp till tredje våningen o försökte göra inbrott, insåg  jag när jag klev upp att dörren blåst upp! burr o fy, tog i med alla muskler jag hade o lyckades efter att ha hängt på handtaget få ner det så nu är den iaf stängd...frågan e om jag får upp den igen....

o snö o inga vinterdäck på! jag behöver låna ett garage, helst ett där det ingår en händig människa som vill byta dom åt mig också =) hjälp hjälp!

får ett barn till from nästa vecka så ska pyssla lite med tider o annat sånt idag, nu krockar det mesta känns det som o i värsta fall får chefen hugga in o hjälpa till med problemlösning. hämta lämna o allt vad det är! Men det ska bli skönt att ha flera barn då blir det mera timmar! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback