How i met your mother

Bästa nöjet på tv. Jessi lilly peter marshall Kotten barney hanna robin ted tyvärr saknad nu. Men det e så kul alla passar in så bra;) Vet ni,är det dags att leta efter nått annat nu...jag känner att det skulle vara trevligt med lite pirr i magen. Ibland känns det som om man måste ha en respektive eller barn för att folk inte ska tycka att man e femte hjulet,eller är folk oroliga för att jag ska tycka det? Jag går inte i bitar längre,lovar. Jag är inte hel det kan jag erkänna men jag har hittat ett bra super lim. Dessa dagar hos jessi och peter och med alla nya härliga vänner har varit guld värt,jessi och peter är toppen med dom e jag alltid hel. Har många andra underbara som betyder lika mycket så känn er inte bortglömda!:) har väl bara en deppig jag e ensam period just nu. Ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: jess

Vi kommer till dej imorrn, på en fika och lite mys!!! Sov så gott nu gumman! puss på pannan

2010-11-21 @ 23:19:37
Postat av: jess

Vi kommer till dej imorrn, på en fika och lite mys!!! Sov så gott nu gumman! puss på pannan

2010-11-21 @ 23:20:49
Postat av: Daniel

Låt vännera hela dej!

Postat av: louise

hejsan! just nu håller jag på att lotta ut en header jag har gjort på min blogg! om du är intresserad av en ny header kan du trycka på länken nedanför!

http://louiseeb.blogg.se/2010/november/design-utlottning.html

2010-11-22 @ 10:18:21
URL: http://louiseeb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback