Härligt

Fått lite gjort idag. Iaf det viktigaste och det var sulorna på bilen,men dåligt med dubb var det så det gjorde väl ingen större skillnad. Sen har jag slappat en skvätt. Julia och hennes pip till röst har varit här och den 20:e tar jag mig till henne och hittar på bus;) sen kom mamma och jag hann nästan fnittra ihjäl mig innan vi lyckades få till det vi skulle. Vi har ätit fajitas,äntligen!super gott som alltid. Nu ligger jag i soffan med ont i fot huvud och hjärta,botar det mesta av det med deklofenak...hörs imorgon. Natti Natti

Kommentarer
Postat av: natta

Läs gärna om min sjuka dröm och dela med dig om din sen kommer jag att välja ut några historier som kommer att visas på min blogg senare idag och dem kommer att bli länkade :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback