Dags igen

Jobbet nästa. Ut i snöstormen o halkan! Finns ju dom som har värre Jobb än mig i detta väder så ska inte klaga, egentligen! =) Har haft ett par dagar med städ tvätt och stöka runt i hemmet dagar! Tänk om jag alltid kunde vara lika noggran ;) Idag e det sista tvätten som gäller. Och jag har kors i taket lyckats få Hit tegelstaden att titta på alla problem, har skrivit en lista till dom ;) Sen ska jag skriva shopping lista både mat o div juliga tillbehör :) O så klart en julklappslista :D

Kommentarer
Postat av: whatshername

godmorgon på dig, hoppas du sovit gott! :)



titta in på min blogg och delta i tävlingen, eller tyck till om de andra inläggen ;)



följ mig gärna på bloglovin, släng iväg en kommentar så följer jag dig med! :9



ha en bra dag!

Postat av: Daniel

Sätt listan sen utanföre dörren så hämtar lapplands tomten den

2010-11-25 @ 11:35:55
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback