33 av 30 dagar

Har jag jobbat ;) dvs 33 pass o nästan 300 timmar! Hej thailand! Så där ja, idag vart det lussebullsbak också!! Denna helg har gått Super fort då vi haft fullt upp nonstop! Det gillar jag, men det ska bli jätte Skönt med hel ledig helg!! o på fredag e det fest med 2000-3000 andra kommunanställda I duveholmshallen!! Hoppas det blir skoj! Hoppas det dyker in mer jobb under december! Ganska tomt, har "bara" Mitt natt jobb o 5 pass till inbokat men jag ska ju vara ledig 3 dagar När jag o luntgatan far till riga!! Jejj längtar! Det e ju med dom det blir thailand också! Nehe dona lite i det tysta medans tösen snarkar gött på köksgolvet, givetvis på en madras! ;) Vad mer kul sker till helgen då?!?!? Hitta på!! Puss på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback