dum dum dumma hanna

du är så dålig när det gäller pengar, hålla hårt i resten nu =/



Ont, det gör ont men det går
Det gör ont en stund på natten
och lite på dan
Du vet att det gör ont
Det gör ont men ändå
Jag har klarat mig rätt länge
Jag börjar blir van
Och alla omkring dom märker ingenting
Det gör ont, så ont


vill bara få höra packa väskan o kom. samtidigt som jag vet att det inte fungerar så i verkligheten..eller hoppas det, för mig funkar det ;)


snart är dagen d här...o huvudet börjar redan fucka sig. ta mig till dimman eller kanske ifrån den, någon o få mig att leva igen,o jag menar inte alkohol dimman för där leker jag livet :) nee verkligeheten e där någonstans... jag vill bara ha den 7 juli eller nått sånt, sol balkong värme o kärlek på något vis..det är det lilla som räknas...eller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback