snart så

är jag på fötter igen. vila fram till söndag o på måndag är jag tíllbaka på bygget igen! börjar med halv dag o sedan kurs så det är lagom! Det enda är att jag nog forfarande luktar lite illa men det går att försöka avvärja med div hjälpmedel.

funderar på hur jag ska lägga upp min börja äta plan, har ju gått ner endel i vikt av bara farten o vill nu gärna behålla viktnedgången men börja äta riktig mat och framför allt gott! har ju både lchf,isodieten o lite gi kokböcker hemma så man kanske ska vara duktig o haka på nått av det igen, fungerade ju väldigt bra med iso så jag tror att det kan få fortsätta så, det enda är ju lite krångel med matlådor för både richard o mej. han behöver ju inte äta min smalmat, men lagar jag en massa extra åt honom faller jag gärna för frestelsen.. =) men det gäller väl att få ordning på huvudet o ha bestämmt sig så ska det gå bra, det bästa med sjukperioden är ju att magsäcken krympt så mindre portioner blir det ju automatiskt nu. inte äta lite till bara för att det är gott!

ne nu ska jag se över tvättstugan, den har ingen tittat till på veckor =/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback