alltid fel

kan det någonsin bli annat undrar ibland. snacka om att stå o stampa på samma ställe.
vet inte om jag är extra deppig för att jag har ont o är nyopererad när resten av kroppen äntligen känner sig piggare från alla hemska förkylningar. vill se fram emot att jobba igen, men det känns inge vidare, måste fatta ett beslut om vad jag vill göra med det, avancera, nöja mig, hitta nått annat. men i detta skede är dte richards bekymer o behov som går först, så vad ska man hitta på till honom då? det finns ju inte jobb precis överallt direkt.

stamp stamp stamp, o knarr i tankehjulen, tänk om man bara kunde stänga av.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, fy fasen för att tankarna måste sticka iväg så där ibland! Men det är väl en del av livet? Det kan inte alltid vara en dans på rosor, tyvärr. Hoppas du kommer till ro snart och att det ordnar sig med arbeten och sjukdommar! KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback