ojoj

det händer så mycket spännande hela tiden så jag vet inte vad jag ska berätta om...o vissa saker vill jag inte berätta om ;)

njuter verkligen till 100 % av sommaren livet vännerna folket o alla härligheter! happy!
klart att vemodet smyger sig på men det brukar kunna lämna en rätt snabbt. o som man bäddar får man ligga, gäller allt eller tänk efter före men orka göra dte hela tiden...
spontant roligt o det blir vad man gör det till, ok man kanske ska låta bli att trampa folk på tårna o hitta rätt balans, men en del av allt spännande sker bara o då hinner man inte att tänka till innan.
förlåt

hade en toppen kväll i lördags med kalas pinglor som jag saknat! mer sånt mer rosé provning o mer miiis! snart har jag semester o då jäklar!  =D dock komme rjag inte vara hemma på två av fyra veckor men men, hinns väl med alldeles för mycket galenheter ändå ;)

hela jag pirrar svävar o flyger fram, underbar känsla!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback