Tiden går

o allt känns mer eller mindre klappat o klart. Så jag hoppas detta flyt håller i sig ;) tröttnat på leken o hittat något bättre. Sista pysslet inför julen klämmer vi in mellan arbetdpassen som faktiskt bara vart två denna vecka! Vanlig svensson lön i januari :( O alla ni som lever på skattebetalarna så har jag nu donerat ca halva min lön till er, snällt va? Idag e det jag o lillprinsen o imorgon stora tjejen. Torsdag familjeshopping o fredag julafton, ehhh hurra? Juldagsgslej hos mig då jag av div anledningar tackat nej till alla dom andra inbjudningarna. Sen då? Min kropp skriker efter mycket o mycket vill alltid ha mer ;D men mest av allt saknar jag dig. Älskade du som var mitt allt mitt hjärta min baby..... Men kanske mest min bästa vän O du som gjort mig till endel av vad jag är idag. Ticha o pappi ta hand om varandra där uppe, tills vi ses igen o pauli tears in heaven.

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade dottern min...Dom har det säkert toppen där uppe bland molnen....älskar dig mitt <3...

2010-12-29 @ 23:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback