SÅ JÄVLA TAGGAD!

som jag ska ha det underbart med mina raringar äta julbord dricka för mycket hålla mig ombord o framför allt NJUTA!




o förutom en hel massa sömnproblem känns saker o ting helt okey, ångest o panik attacker o hjärnspöken, visst men jag har iaf kontroll över dom...bättre iaf. fast nu känns allt som vanligt.... det jobbiga den senaste veckan känns bättre, men det är väl för att jag ser fram emot en massa kul dom närmaste dagarna veckorna o månaderna o snart e det vår o sommar igen =)
90% e vardag så det gäller att få balans med den. jobbar påt.
o snälla * ställer upp o e bollplank o skjutsar o bara e snäll. ibland behövs så lite för att le.

längtar efter min julia så sjukt mycket men tror allt att det komer en sen julklapp på julafton beståndes av mitt gull hem te mej <3 o på fredag til mina pinglor o sedan tillbaka till mina babes o gud vet vart jag hamnar efter denna helg :P haha jag har verkigen smeknamn på alla mina som ligger närmast hjärtat....
jullan e gullet, jessi o peter e bästisarna, sandra o theo älsklingarna + sandra ilene o sanna e pinglorna, babes e bla empan madde emeli carro mfl fast dessa tjejor har som man säger -kärt barn har många namn- så det e mycket varierande:) , lillhjärtat o storhjärtat o tösen e mina barn :) osv... jag kallar iof alla jag träffar på nått annat än bara namn, hjärtat raring sötnos osv...utan att egentligen mena vad det egentlign betyder, det bara blir så =) o vem bryr sig vad jag babblar om , haha! jag e knäpp.

beviserligen har jag iaf talproblem eller hjärnsläpp, har försökt prata en massa ( för ovanlightens skull ;) ) o allt som kommer ur mig en en massa konstiga ord eller mest en massa bokstäver i fel ordning... skulle packa väskan o säger till jessi medans jag håller i hårtorken att jag iaf har torktummlaren med mig!?! men hallå hanna, vart gick det snett, o jag som inte ens smakat på spriten än! =) galet!

avslutar detta vimms med  och den största kärleken i mitt liv! TICHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback