Julkalendern

från 1:a till den 24:e kommer jag lägga upp julkalendern som jag fått av jessi o peter, gör redan det på min fb men det kan ju vara kul att lägga upp den här med, så har jag nått att blogga om ;)

 Alla paketen!
 nr.1 Chokladkalender med följande text eftersom den inte syns på bilden:
 Hej lillan! 
Vi tänkte att du faktiskt också är värd en julkalender i år. Så när du är ensam hemma i din lägenhet, så har du alltid en liten bit av oss med dej! I alla fall fram till julafton! Du är en fantastisk människa och vi älskar dej //Jessica o Peter.

 Nr 2. Ett halsband med text:
Pirum,parum,poppel
jag ville köpa koppel, men jess är så snäll
så jag fick en smäll. När du i framtiden ska dansa bröllopsvals
kan du istället ha detta band kring din hals. / Kalle stropp har liten snopp / P

 Nr 3. Nagelack med följande text:
Hej min fina tjej!
Nu när nedräkningen har börjat inför jul, vill man ju inte vara ful.
Med ett snyggt rött lack, får du säkert ett bra fuck! Love/ Jessie

 Nr 4. Godis med text:
Idag dog en gris, du har redan släppt en fis.
Kanske är du bakiskåt och lyssnar på dålig låt.
Därför förtjänar du ett priiiiis i form av lördags godiiiiis! / Pettson

 Nr 5 med texten:
Du vet att jag så gärna skulle ge dig presenter till värde av en miljon!
Men budgeten håller inte så långt. Jag hoppas du skrapar fram en bra peng, så att du kan köpa dig något riktigt fint! Puss/ Jess

UNDERBARA VÄNNER VA?! 


 O vet ni det e många paket kvar =)

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback