garvar läppen av mig ;)

haha angry birdes feta storebror, humor =D
vihuu såg för första gången filip o fredrik bli spöade! jejj!
saknar min söndags underhållning på tvn, wipeout! där är nått jag kunde skratta åt tills tårarna sprutade!
annars så är danska värktabletts reklamen rätt bra :)
big bang theory duger
how i meet your mother e bäst :) o vad heter den... comunity.   märs det att jag börjat titta på tv sen jag började jobba natt ;)

nehe mina rara hjärtan o mindre rara folk läs på ni men nu kommer det lite ordbajseri:


o som vanligt börjar det med jobb ;) mån tis till onsdag morgon e det dag o natt som gäller, onsdag endast dag, LEDIG torsdag (fast det behöver ingen lite på ;) ) o jobbar kväll natt dag hela helgen (igen)  men sen ska ni få höra, enligt schemat just nu e jag sedan ledig helgerna fram till den 7/1-11 =D wow va? =)  hur häftigt som helst!
allra helst ville jag fira jul o nyår utomlands men min bror protesterade o eftersom familjen är det viktigaste får jag snällt stanna hemma. Juldagen i norrköping? allt för att slippa cirkus khåla men min älskade jull ska promt till safiren o jessi e depp för att petta jobbar, men kom igen nu vänner!


saknar!
my heart has a big hole and my puzzle has a missing piece.




egoboost-------->



vet ni... blogg rekord idag tror jag allt =D synd att kommentarena till mina -förvirrande hjärna som försöker smita genom ord- brukar snitta 1 st var tredje vecka ;P

ne ett par bilder till på mina raraste:



OKEY jag vet måååååånga bilder o massa raringar saknas men jag har ju inte fått bukt med den andra datorn =) så ni har sett dessa massor av gånger redan =)

Natti natti tandläkaren innan jobbet, hurray :/

Kommentarer
Postat av: jess

Oj du, det var ett långt inlägg! Jag vet att jag är lite tråkig när det kommer till juldagen, kaninte hjälpa det. Men det kanske går att ändra på! Pyss

2010-12-06 @ 12:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback