ditt o datt

säg inte ditt om du inte kan stå fört o gör inte datt efter ditt om du inte vet vad du håller på med. just
 o just stå för vad du säger eller säg inget alls om du inte vet vad du menar.

Jag gillar att du säger vad du tycker
Men det du säger att du tycker säger inte mycket.

r det min hjärna som e förvirrad ?  =D söt e jag iaf. tsss härligt värre, e helt slut i kropp o knopp o jag har 53 timmar till o jobba så vad sägs om 120 h vecka? :) jejje tur det för mycket mera dagpass lär det inte bli när barnen e jullediga o inga vikarier får sättas in.



Run just as fast as I can
To the middle of nowhere
To the middle of my frustrated fears
And I swear

 vääärme, men snart så max en månad kvar! GILLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback