some win some loose


its just a game.




hahahahahaha


 

okey sådär, till det seriösare inlägget.

Donar o grejar har skrivit på för lägenhet nu o richard med, så vi blir grannar allihopa, tror alla ska  flytta till dessa kvarter =D eftersom jag har ett fint kök räknar jag med middagsgäster =D byte av tjänster=D

idag kommer värderingsman o tilltänkt köpare av huset så jag borde springa runt o dona...men tog en paus här =D

Går i väntans tider men fru grahn tänker visst inte leverera bebis just nu =D

Efter tre ska jag in till stan o fixa med papper o leverera grejor sen får vi se vad resten av kvällen erbjuder.

LÖrdag o söndag ser ut att gå i ta dte lugnt tecken om inte någon får nån galen ide o bjuder mig på den =D

ska nog med sandra till ikea iaf, skriva lister på nya grejor att shoppa =D inte idag men typ i augusti
och i augusti händer det grejer mer än flytt...fast kan inte skriva det här än förrän det är oficiellt, men bra saker iaf... men tyvärr kommer det ske värre saker innan dess....en visst liten hund måste få ett nytt hem eller få somna in...hon kommer inte palla detta. o inte jag heller.

bye for know


ps för liten för att bry sig om, ill take u down


Kommentarer
Postat av: Anna

jag är en trogen läsare sedan länge...så ny är jag inte. Hoppas allt löser sig till det bästa för dig!

2010-04-09 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback