iso

hej hopp!
är nu inne på dag 2 på dieten, och än så länge har jag fuult upp med att få i mig alla nyttig mat=D vissa portioner är stoora men fullproppade med nyttigheter, så denna diet håller man sig verkligen mätt på!

så här ser min vecko meny ut:samma fm mellanmål alla dagar Proteindrink, frukt och nötter

Måndag:
Frukt med ägg och ost.  . Kyckling med potatis-sallad.  Frukt med keso.

Tisdag:
Proteindrink med frukt och bär.  Rostbiffs sallad. Ost frukt och nötter. Avokado och räkor.

Onsdag:
Omelette.  Kokt lax med quinoa.  Ost frukt nötter.  Ungstekt kyckling.

Torsdag:
Yoghurt med bär och frukt.  LAx med quinoa (igen =) ) Keso med äpple och kanel. Ostfylld kyckling.

Fredag:
Havregrynsgröt och ägg.  Rostbiffsallad.  Lätt kesella med bär.  Kycklingspett


Det blir lätt samma under en vecka men det är så gott så dte gör inget, smidigt att laga flera lunch lådor av samma när man väl håller på=D  Under helgen kommer jag försöka vara duktig, det blir ju inte något godis och gottis mer än 1 ggr i månaden och när man har mer tid kan man ju komma på egna recept eller bara blunda och peka o ta ett ur boken! vill inte gå ut för hårt direkt, man vill ju inte tappa suget som med alla andra dieter man försökt..då är man stenhård på allt och hur länge orkar man då liksom?! neee detta är långsiktigt och mer livsomställande en råbantning, ca 1 kg i veckan bara o det är ju alltid något i längden! det är 18 veckor kvar till Thailand å då vill jag vara i form =D

Nehe nu ska jag gå ut och måla klart bastun, hoppas på att kunna använda den till helgen, kotten kommer imorgon o gör ett ryck med richard!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback