halsfluss

men har käkat kåvepenin, är inne på min tredje dag....så nu e jag piggare men har valt att inte jobba på hela veckan då jag måste tänka på mig själv för en gångs skull å vila ordentligt och vara 10% istället för att gå på 80 och tycka attd et klart jag jobbar å så klart bli sjuk igen efter någon vecka! 

ska få lite eld i spisa duscha o fara in till stan å handla och hoppas att richard mår bättre snart, han har nog också åkt på skiten så han ska till farbror doktorn vid 14!


Grattis till Alexandra
 som fixade körkortet igår =D nu börjar vi allt bli stora allihopa, vuxenpoängen samlas på hög ; )

här kommer även några bilder från helgen som var och kanske lite äldre än då=D
mycket gott fylle vin ; )    cicci luring å jag hehe min karl e så snygg där i bakgrunden =D madde blir fotad från alla des håll ; )

ne nu måste jag sätta fart! see u <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback