lite kul

det där med folk som ska träna och slåss om en parkering närmast dörren till lokalen... ja menar man är där för att motionera men kan inte gå extra 20 meter? tyckte iaf att det såg lite fånigt ut, eftersom det fanns gott om lediga parkeringar längre bak...dagens i lands problem helt klart =D

jag hatar att det är bäst före datum på konditionen, suck vad det tar tid att arbeta upp sig,fortfarande helt död efter den korta tiden jag kör men har iaf dubblat min tid på 8 dagar så lite nöjd får man väl vara, men jag tror också det handlar om att man vissa dagar har lite mer jävlar en amma ( skriver man ut det så? ) idag pinade ag mej genom dom sista ,minutrarna å skulle fan inte kliva av å ja då gick det ju fast jag lät som en hel blåsbälg =D och detta med ljud på gymmet, jag har så svårt att pusta å frusta å stöna å allt vad man gör å gymmet för att orka den där sista övningen så jag har kommit på mej själv med att låsa som sir vääs istället, hihi, det måste vara minst lika mysko ljud, istället för att pressa ur all luft med ett redigt stön eller gruff eller va fan det nu är låter jag sssssscchhh jag silar ut luften mellan tänderna =D  medans här hemma i gymmer skriker å stånkar å stönar så hunde kommer ner farandes å tror att jag e döende eller nått! tror kotten å richard har roligare åt hur jag låter än hur jävla svag jag är, sicken tur =D
mest irreterande i världen är dock att jag börjar gå ner i vikt i fel ände,inte där jag har som mest utan som minst fett, fler än jag som har det problemet?!

ne nu ska jag fixa med tvätten!
see u!


Kommentarer
Postat av: FRiDA

Ja, jag har förstått att halva K-holm har eller håller på att producera barn. Helt sjukt! Hade jag bott kvar hade jag förmodligen blivit gravid av luften. Haha!



Självklart kan du hyra in mig för en show sen. ;) Kram

Postat av: Pernilla

Hej igen, nej jag blir nog kvar här i gbg. men man ska aldrig säga aldrig. Barn känns inte så aktuellt just nu, kanske skulle ha någon att skaffa med först... hehe

nej, jag trivs fruktansvärt bra med allt just nu. Vill dock komma och häsla på er i ert nya hus och kolla läget. Kram

2009-01-21 @ 14:35:50
URL: http://metrobloggen.se/cityglamour
Postat av: Sara

Du är duktig Hanna, stånka på bara!

2009-01-21 @ 21:15:42
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

go baby go baby

2009-01-22 @ 17:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback