solen i ögonen

en härlig morgon,med sovmorgon o motion =D solen tittade fram o marken var liiite vit!
Nu har jag ätit frukost/lunch och inväntar mitt hjärta, som råkade ut för hemskheter på jobbet, hua! är rädd om dej mitt allt!

Funderar på att städa lite,behövs ab!

men men har ju all tid i världen på mig..eller inte men men =D tråkigt att göra allt själv! och den underbara men dock så sjukt, just nu, jobbiga hunden löper,suck hon är sååå pipig o dan!
hon bäddar o har sig o smutsar ner! men jag älskar den lilla besten, 6 år har vi kämpat på i vått å torrt <3
 och älskade lilla sassa har fått flytta då richards allergi höll på att kosta honom alldeles för mycket! men det är tomt utan dej hjärtat <3

Ikväll vet jag inte om vi kanske far in till staden,bakar o lagar lite mat hemma hos mamma, o dricker nått gott =D
några bilder från förra helgen o både jag o karln hade tom väldans kul på statt =D ovanligt!

tänkte köra ett inlägg med bara bilder, random mapp nr ett bild ett osv så får vi se vad det dyker upp för nått, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback