<3<3

Om längtan kunde bli en trappa Och minnena en gränd Då skulle vi gå upp till himmelen Och hämta hem dig igen.....





Idag är det den 11/12 o tiden den flyger iväg, snart jul,sedan nyår- som skall tillbringas med bästisarna
 med respektive och ett par till fritz o ilene.

sen jobbar jag en dag till innan vi flyger o far till varma härliga thailand

har idag varit o vaccinerat mig mot hepatit så nu har vi båda skydd för 20 år,skönt det.

Snön faller sakta o lite julkänsla fick jag när jag köpte julklappspapper ; )

beställde två klänningar idag för att se vilken jag ska ha på nyår ; )
 looovat att skicka tillbaka den ena, men dom kanske är toppen båda man vet ju aldrig ; )
fattade inte hur jag skulle få in bilderna hit så ni får vänta o se dom live =D

nehe tillbaka till Isfolket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback