sorry

jag är dålig på att uppdatera!
som vanligt har det hänt massor å bara en bråkdel är någe bra

bra saker:
köpt vårat hus i strångsjö som vi alltid velat ha =D

dåliga saker:
richard har brytit foten och opererats.
sen snubblade å bröt foten igen! så på måndag ska han opereras igen!
jag insåg ganska fort att jag själv tog slut, ingen mera sparlåga, jag e tom och trött å slut å helt enkelt på väg i 100 knyck in i väggen.
inget är till hundra klart för husvisningen nästa torsdag
jag måste sätta på vinterdäcken
å just det tänd ett ljus för alla dina kära som inte finns hos dej, å just det min grav finns i finland, å just det fars dag snart glöm inte det!

FUCK OF typ
imorgon ska jag vara snygg under kåpan å det kommer bli en toppen fest utan richard och alla e lyckliga å glada.
asch jag behöver terapi, en flaska minttu å en liter oboy 500 kg mindre fett å happy ever after

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du lägga upp bilder från mässan?

2008-11-01 @ 13:17:34
Postat av: Anonym

Hej gumman du vet att det finns bara ett liv och det lever man bara en gång... Allt finns kvar även om du skyndar på. Du har flera runt dig som ställer upp.Gör som morsan din och ta en/flera filmdagar eller bara läsa böcker(man behöver inte säga så mycket)Kamar till dig och Richard

2008-11-01 @ 13:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback