gosh!

kalabanik dag på jobbet! 2 personal för lite ingen vikarie som vi kunde få tag på, 15 barn å så cicci å jag!
jag kommer vara död när jag kommer hem!

richard har varit å tagit bort gipset idag så nu har han pjäxa istället å bra e det för den får han ta av sig när han ska duscha och basta å så, så nu e iaf finlands resan räddad!
å på tal om den blev dte fullt hus till sist , Jessi, Peter; Sara, Cicci, Danne, Kotten Brede richard å jag! det kommer bli en toppen semester, hoppas jag iaf, slappa, basta å vara fulla i 5 dagar, himmelriket! =D

bud har vi nu fått på huset också men vi är inte nöjda med det så vi ska ha lite is i magen å se om dom höjer budet!
vi flyttar iaf till strångsjö den 2/2 å dte ska bli toppen! visserligen kommer man få tänka ett steg längre emd planering å sånt och man festar ju inte bara å åker in till harrys på en impuls men va fan det är ju här vi vill bo så då får vi väl lära oss en del på kuppen! planering och effektivitet, inga onödiga resor för att man glömde köpa mjölk! men eftersom richard jobbar istan så är det väl ingen större panik om man glömmer nått.

Kimberly fyller 18 å kalasas ska det för henne den 12:e, ska bli skojj!! sen är det gammla gänget alla över rätt streck =D dock var dte längesen jag träffade dom men man glider väl åt olika håll så e det, å jag har inte direkt velat umgås med någon, det är jag å böckerna som richard snart bränner när jag e på jobbet haha =D
ne nu ska det jobbas igen!

positivt tänkande, Jag duger!

Kommentarer
Postat av: Stina

Det känns som att man blir lite utanför när man flyttar utanför stan. Men vi har ju iaf mataffär här och så går det bussar om man vill in och festa. Dock gillar jag inte att åka buss. Haha! Man klarar sig! Kan ju slagga hos någon också då taxi är dyrt. Ska bli kul att se nya huset. Du får slänga upp bilder då :) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback