fredag

sitter på jobbet snart e min rast över.
har suttit i telen o fixat en massa menn u är förhoppningsvis resan till finland fixad. 8 personer, 2 hytter, tre bilar å en hund, hur svårt är det att förstå egentligen?=D aja hur som haver så far vi den 27/12 å kommer hem den 4/1. nyår kommer att firas i storstaden tammerforss ev på hotell..lite skillnad mot katrineholm=D men nästa år ja då e det strångsjö som gäller ; )  längtar att få flytta! men mest längtar jag efter att richard ska bli pigg! förhoppningsvis är gipset av till finland så han kan sitta i bastun med oss!

nehe frdag å inga planer mer än att jag skulle vija överaska richard med middag på resturang å god öl, får se hur pigg han e när jag kommer hem efter 18! lång dag å stängnings fredag=/

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback