bye bye

ja för inte kommer jag överleva detta, jag ska sitta på en häst för typ 3 gången i mitt liv! oh my good! men men det kommer säkert att bli kul för dom andra som tydligen hade hästvana =D
men men jag bjuder väl på mig själv!  sen så blir det spa med bastu å grejor och så klart alkohol intag =D
sen kanske jag tar mej in till stan å festar vidare om man blir lite dans sugen =D

richard har blivit tvungen att operera sig iaf! jävla skit så nu har han nytt gips å mer smärta igen! idioter till läkare, dom kunde ju ha gjort det ingreppet på engång när han bröt foten för andra gången som första läkaren tyckte! men nej nu blir dte längre sjukskrivning å ännu mera förlorad inkomst! aaarrrggghhhh! julklappar glöm det liksom.

ne nu ska jag käka frulle å sen skjutsa richard till bowlinghallen å sen hem å dona inna therese plockar upp mig!

ses under bordet! terve


Kommentarer
Postat av: Sara

VADÅ BYE BYE????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback